lördag 4 februari 2012

Stand by-knappen är uttryckt.

Med det hänvisar jag till ett tidigare inlägg, där jag berättade att det kändes som om jag stod på stand by.

Nu är Helige Ande igång igen och ger mig budskap och inspiration. Självklart har Han aldrig lämnat mig, det är ju bara jag själv som inte lyssnat så bra.

Allt lägger sig tillrätta i mitt inre och jag är öppen.

Vill dela med mig av ett citat som jag fann på baksidan av den fina gedigna tidningen; Good News Magazine, (svensk).
Ett citat som jag lika väl kunde skrivit själv, håll till godo:


"Jag väntar mig att passera denna
värld bara en gång. Allt gott som
jag därför kan göra, och all välvilja
jag kan visa mina medvarelser, låt
mig göra det nu. Låt mig inte skjuta
upp det eller försumma det, för jag
ska inte passera denna väg mer."

William Penn (1644-1718)

Inga kommentarer: